Lájfizabics

Digitális napló since 2007

Miről írjunk?

Amennyiben a látottakon kivül másról is hallani szeretnél tőlünk, írd meg emailben bátran.
lajfizabics@gmail.com

Lájfizabics

Csatlakozz te is facebook oldalunkhoz!

Rovatok

Miről olvasnál?

összes

Day 1...

2011.02.23. - Lük Szólj hozzá!

Túl vagyok a szakításon, szar érzés? SZAR, és még legalább 4-5 napra szükségem lesz, hogy amikor ránézek az ágyam bal oldalára akkor ne őt lássam ott ahogy alszik, szuszog stb.... szar ez így.

Az viszont elképeszt, hogy az emberek mennyire eltudnak beszélni egymás mellett. Hiába mondtam el D-nek a probléma jellegét és hogy mi bántott meg ő ezt valahogy mégsem értette meg... nem értette h miért bántott az engem, hogy azt válaszolta a látogatós kérdésemre, hogy "Neki mindegy hogy beugrom e".

Ő abszolút nem egy lelkizős csaj én pedig az vagyok (de nem csaj:)), igénylem az ilyen dolgokat és szar érzés nem őszintének lenni mert tudom hogy nem érti meg amit mondani akarok.

Tanulság mindenki számára: Ha olyan lánnyal van dolgod akivel jól kijöttök de NEM ÉRT MEG azt a kapcsolatot ne folytasd mert csak téged fog felőrölni ő pedig nem fogja érteni, hogy miért kérdezed tőle, hogy mi a baj? A végén meg te érzed hülyén magad, na ez a NEM OK érzés. Ennek ellenére hiányzik, bár azt még nem tudom hogy csak az érzés vagy az ő személye, szerintem a törődés és hogy van kihez odabújni....vagyis már nincs :) Na mindegy, hát így alakult, megy tovább az élet én pedig visszatérek  és újra szocializálódom.

Tomi te meg szedd össze magad ! :) HA NEKI MINDEGY :))) szevasztok

Kb így érzem magam :)

Címkék: privát

A bejegyzés trackback címe:

https://lajfizabics.blog.hu/api/trackback/id/tr472682492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása