Lájfizabics

Digitális napló since 2007

Miről írjunk?

Amennyiben a látottakon kivül másról is hallani szeretnél tőlünk, írd meg emailben bátran.
lajfizabics@gmail.com

Lájfizabics

Csatlakozz te is facebook oldalunkhoz!

Rovatok

Miről olvasnál?

összes

Szombat 04.02

2011.04.04. - Lük Szólj hozzá!

Reggel miután kommandós hadművelettel kimenekítettem barátnőmet a kertkapun (még mindig várat magára ez a post, de teljes képet szeretnék majd írni) elkezdtem öltözködni mert mentem a mociért a szervízbe.

Szép dolog ez a motorozás de nem olyan jó érzés minden évben 100e forintot kifizetni kopó alkatrészekre….gumi 50e, lánc szett 37e, szerelési költség 15e+index relé J

Ezt a lóvét rákölti az ember és még 100m-t sem gurult a vassal, ez van….drága hobbi.

Szóval elmentem Lacikáékhoz akik mindig gatyába rázzák a motoromat, jól dolgoznak..azaz ketten dolgoznak jól a csapatból, a többiek elfelejtenek néha kábel bindert használni, vagy egyszerűen csavart visszarakni a helyére :S Szerencsére ezekre már idegileg fel vagyok készülve és nem küldök el senkit sem a fenébe, AMÚGY Lacika úgy ért a motorokhoz mint ahogy én soha, kb kézrátétellel gyógyít.

Beszélgettünk, small talk aztán gurultam is hazafelé.

Kicsit fáradt voltam a péntek este miatt (ami nagyon nagyon jó volt). Az a nagy helyzet, hogy jó vele lenni. Össze sem hasonlítható D-vel.

Viszont a lényeg az hogy este ismét megrohamoztuk a budai várat, felmentünk a szokásos helyre és betermeltük azt a fejenként 1 üveg bort amiről csak akkor tudjuk meg mindig hogy kevés lesz amikor a fele beért a szervezetbe J

Bulizni nem akartam, de vicces megfigyelni a szinteket…szóval elfogyott a bor, úgy döntöttünk lesétálunk a moszkvára utánpótlásért…lesétáltunk de mire a bolthoz értünk már nem a boron járt az eszünk, így lett a borból vodka narancs…. ja amúgy időközben kiegészültünk 2 lánnyal is, szóval minden adott volt a jó beszélgetéshez, jó is volt….egyértelműen megállapodtunk abban, hogy fiú és lány között nincs barátság…. aki ezt elhiszi az hülye…..

Szóval jó volt, megyek vissza melózni….iszom egy kv-t is mert mindjárt bealszom… hétvégén megyünk sütögetni J waiting for it J

Címkék: privát

A bejegyzés trackback címe:

https://lajfizabics.blog.hu/api/trackback/id/tr992798131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása