Lájfizabics

Digitális napló since 2007

Miről írjunk?

Amennyiben a látottakon kivül másról is hallani szeretnél tőlünk, írd meg emailben bátran.
lajfizabics@gmail.com

Lájfizabics

Csatlakozz te is facebook oldalunkhoz!

Rovatok

Miről olvasnál?

összes

Nem gondoltam volna

2011.01.04. - Lük Szólj hozzá!

Az előzö írásomban nagyon bizonytalan voltam a lányzót illetően, mi változott azóta? Nem vagyok bizonytalan :) Nincs titkos barát, nincs "túl gyors a tempó" szöveg, nincs "jaj ne szexeljünk", nincs "ne menjünk a barátaiddal sehova", nincs gázos családi háttér.

Ez a lány tényleg fontosnak tartja ezt az egészet, tegnap este is vele voltam és tök jó volt. Kedves, bújos, aranyos, sőt... reggel csak azért kellt fel hamarabb hogy csináljon nekem reggelit a melóba (azt hittem rosszul látok). Nekem ilyenben még nem volt részem, ebből is látszik hogy milyen szerencsétlenekkel sodort össze az élet.... Nem fogom elbaltázni a dolgokat, meglátjuk hogy alakul... :)

Ma nem mentem edzeni mert munkaerőpiaci politikát tanulok szombatra, írásbeli lesz. Majd gyártok az iphonera valami pöpec puskát, bár hogy őszínte legyek a munkaközvetítő központokról és azok típusairól szerintem sok mindenki tud mesélni... állami központok, haszonalapú üzleti vállalkozások stb....sajnos sok ember szkeptikus ezekkel a központokkal szemben mert sokszor nem azt kapják amit vártak... esetleg betellt az állás, vagy csak éhbérért próbálnák dolgoztatni az embert. Érdekes hogy 1991ig állami mónopólium volt a munkaközvetítés. Na de nem szennyezem ilyesmivel ezt az értelmetlen blogot :)

Szombaton megyünk barátokhoz Egomba, ha nem kocsival mennék biztos iszogatnék :) sziasz!

Címkék: privát

A bejegyzés trackback címe:

https://lajfizabics.blog.hu/api/trackback/id/tr1002561052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása