Lájfizabics

Digitális napló since 2007

Miről írjunk?

Amennyiben a látottakon kivül másról is hallani szeretnél tőlünk, írd meg emailben bátran.
lajfizabics@gmail.com

Lájfizabics

Csatlakozz te is facebook oldalunkhoz!

Rovatok

Miről olvasnál?

összes

Monszun baszod

2010.06.01. - Lük 1 komment

Rég nem volt semmi, most lesz. Az van, hogy voltam a normafán egy open air elektro buliban szombaton, és bár budapest a tudtom nélkül trópusi ország lett nem baszott szét mindent az eső. In fact egész jó buli volt. Megvolt a hangulat, kicsit sok tág pupillás arc jutott ugyan 1négyzetméterre de azért jó volt. Voltak érdekes arcok, egy srác konkrétan egy padról készült elrepülni, azt ordibálta h ő Luke skywalker..beszarsz..aztán leesett. Volt egy arc aki önmagával került konfliktusba, a lába akadájozta a szabad dnb életérzésben. Mindenki nyomta a bologatót meg a bekötömacipöfűzöm akrobatikát. Kb 2ig nyomtuk, aztán léptünk is be a városba. Asszem taxiztunk.

Vasárnap gondoltam egy nagyot és a Csontos házaspárral elmentünk motorozni, nagyon szép volt nagyon jó volt csak épp elfelejtettem motorozni. Nem adták magukat a kanyarok stb... szép idő volt 15ig aztán JÖTT A MONSZUN BASZOD, nem kicsit nagyon. Olyan nagyon hogy amikor azt mondod h "bazeg ez nagyon nem kicsit hűha esik" na az ehhez képest lángzám spáciren. Nyílván hova állna az ember fia mint egy fa alá, nyílván bakker ott nincs villám... reméltem h nem lát vagy mi a szösz? Nem látott szerencsére. Viszont a mellettünk elhaladó autósok arcára kiült a kaján vigyor, nem hibáztatom őket én is kiröhögném a szerencsétlen motorosokat akik 3 km-el a fa előtt aláztak meg gyorsulásban. Karma bazeg, karma... nem szarozik. Tud az ha akar.

Amire hazaértem a fántásztis motoros rucim olyan volt mint egy búvárruha, csak ez nem taszította a vízet hanem bentartotta. Tisztább, szárazabb érzésnek nyoma sem volt. Sosem voltam ilyen nedves legbelül.

Lassan itt a napsütés tartsatok ki! Fotóztam viszont nektek falusi művészvilágot, a vantáziátokra bízom ki mit lát a motivumban.. Én bizony azt feltételezem, hogy valaki itt nagyon beszopcsizta :)

u.i.: megnézek valamikor egy ilyen salsa témát, mer' az most trendi...majd írok a rugólábú arcokról

 

 

 

 

Címkék: privát

A bejegyzés trackback címe:

https://lajfizabics.blog.hu/api/trackback/id/tr192049041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

larina 2010.06.11. 17:33:12

a salsa nem hülyeség :)
süti beállítások módosítása