Lájfizabics

Digitális napló since 2007

Miről írjunk?

Amennyiben a látottakon kivül másról is hallani szeretnél tőlünk, írd meg emailben bátran.
lajfizabics@gmail.com

Lájfizabics

Csatlakozz te is facebook oldalunkhoz!

Rovatok

Miről olvasnál?

összes

Majdnem két hónap

2011.02.22. - Lük Szólj hozzá!

Megvan mi a gond: NYERS :) Mosolynak tűnik, de nem annyira őszinte. Régebb óta érlelődött bennem a gondolat, hogy ez a kapcsolat nem tetszik nekem. Mit értek nyers alatt?

Én lelkizős kategóriába sorolom magamat a kapcsolataim területén, értsd: fontos számomra a másik fél, szeretek beszélgetni azokról a dolgokról amik működtetnek minket. D-vel egy nagyon nagy probléma volt, nem volt lelkizős típus, nyers volt, túl direkt.

Egy mai példa ami nekem feltette az i-re azt a bizonyos pontot: Megkérdeztem tőle, hogy meglátogassam e ma meló után ? erre ezt válaszólta:"Ahogy gondolod, nekem mindegy" Neki mindegy??? Ez mi? Nem esett jól, nagyon nem...sőt fájt...meg az is amikor felhívtam ma hogy megyek fogászatra és nagyon izgulok (jól esett volna egy kis bátorítás) e helyett első kérdése: "Ezért hívtál fel?" ez volt az a másik döfés ami nekem nem fér bele a dolgokba...próbáltam én szeretni de annyira nem vagyunk egy hullámhosszon, hogy nagyon...hiába magyaráztam neki hogy miért esnek nekem rosszul az ilyen dolgok nem értette meg....sajnos ez tipikusan az a helyzet hogy nem megváltoztatható, az ő természete ilyen, nem tulajdonít különösebb jelentőséget az ilyen dolgoknak.....hogy hiányzik? Igen hiányzik, már most érzem azt a szar szórongató érzést ami a gyomromban és a tüdőm környékén kavarog.

Sajnálom, hogy így alakult és a következő 4-5 nap baromi szar lesz.... már most tudom...sajnos van olyan amikor nem vagytok egy hullámhosszon...ma éreztem igazán úgy hogy ez így nekem nem megy...ma volt a vízválasztás időszaka....francba..de szar érzés...többet már nem ölelem meg... :(( tudom hogy ez a helyes döntés, de, szóval, értitek....

De utálom az ilyen esetek után azt a bizonyos pár napot....francba

Címkék: privát

A bejegyzés trackback címe:

https://lajfizabics.blog.hu/api/trackback/id/tr952680540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása