Lájfizabics

Digitális napló since 2007

Miről írjunk?

Amennyiben a látottakon kivül másról is hallani szeretnél tőlünk, írd meg emailben bátran.
lajfizabics@gmail.com

Lájfizabics

Csatlakozz te is facebook oldalunkhoz!

Rovatok

Miről olvasnál?

összes

IPad 2 benyomások, ismerkedés

2011.03.28. - Lük Szólj hozzá!

A napokban beszereztem magamnak egy iPad 2 kütyüt, a haverjaim nagy részétől azonnal megkaptam a tipikus magyar reakciókat úgy mint „burzsuá, aranygyerek, miller, apple buzi, behódoltam a szektának stb stb…”.

Számítottam erre mert már az iphone4 vásárlásomnál is én voltam a főgonosz…vagyis izé, rosszul fogalmazok. Ezeket a dolgokat poénkodva mondják és nem cseszegetni akarnak csak nálunk itthon ez a jellemző reakció.

Ameddig nem volt apple eszközön én is ugyan így reagáltam azon egyszerű oknál fogva, hogy nálunk kevesen vesznek ilyen masinákat külföldhöz képest, aki meg vesz  az tipikusan elcsattan magától mert „mennyire menő már”. 

Az apple cuccok nem menők, ami menővé teszi őket az a mögé rakott jó márketing és a minőségi megvalósítás (összeszerelés, op. rendszer stb stb). Amikor Tominál jártunk Londonban ott jól látszott, hogy mennyire nem kirívó cucc egy iphone 4, ugyan úgy kezeli mindenki mint egy nokiát, sonyericcsont vagy samsungot, nagy ívben szarnak rá h kinek mije van.

Én annó azért vettem meg az iphone 4-et mert több év nokiás bénázás után kipróbálok valami teljesen újat és jó is. Gördülékeny, könnyen kezelhető, jó cucc… szeretem használni, bár tény hogy a fogása nem túl jó (túl szögletes) és a nokiámhoz képest szar a kamerája… ez a facetime meg úgy ahogy van egy baromság… életemben nem videótelefonáltam még és lehet nem is fogok.

Na de vissza az ipad2-re, a leginkább az mozgatott a cuccal kapcsolatban, hogy mennyire életszerű a hétköznapokban a használata…szépen lassan elakarom hagyni a jegyzetfüzetemet amit mindenhova hordtam eddig a melóban (megbeszélésekre, előadásra stb stb) és amit csak lehet ezen a cuccon akarom pötyögni.

Hétvégén első körben a pc kezelésére csak kicsit fogékony apumat és anyumat eresztettem össze a géppel. Azt kell tudnotok, hogy faterom számára a jobb klikk másolás/mappába beillesztés is Zolika felkiáltással végződik.

Nem az ő hibája, sőt nem is hiba, amikor ő volt fiatal akkor még a grundon focizott mindenki és nem a köcsög farmville-t nyomta a fészbukon.

Egy szót sem mondtam fateromnak, hogy mit hogy merre meddig kb azonnal ráérzett a dolog lényegére és vígan böngészett, zenét hallgatott és képeket nézegetett stb… határozottan tetszik neki hogy nem kell a gép elé ülni, várni a bootot és szarakodni a firefoxal.

Anyumon akkor lepődtem meg amikor a pénteki esti buli másnaposságát heverve felkeltem és láttam hogy az ebédhez a receptet az ipadről olvassa a konyhában, meg olvasta a storyt szintén a kütyüről.

Összességében azt kell, hogy mondjam a könnyű kezelhetőség és gyorsaság teljesen más hangulatot ad a netezésnek. 10 órát bír az akku, nincs semmi kábel amivel szarakodni kellene, nem fagy le… működik és kész.

Szerencsére igencsak kedvezőbben jutottam hozzá mint a bolti ár, szóval az eladási árral nem lesz gond ha úgy döntök…majd még írok.

MÁS:

Barátnőm van, és jól megvagyunk, nem is gondoltam hogy ennyire jól. Örülök.

A meló most kicsit szopacs, de remélem kijövök a hullámvölgyből mert a múlt hét nagyon tré volt.

Egy kis zene a végére:

 

Címkék: privát

A bejegyzés trackback címe:

https://lajfizabics.blog.hu/api/trackback/id/tr312778871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása