Lájfizabics

Digitális napló since 2007

Miről írjunk?

Amennyiben a látottakon kivül másról is hallani szeretnél tőlünk, írd meg emailben bátran.
lajfizabics@gmail.com

Lájfizabics

Csatlakozz te is facebook oldalunkhoz!

Rovatok

Miről olvasnál?

összes

Barátnő kezelés v1.0

2011.01.26. - Lük 2 komment

A barátnővel kapcsolatos normális kapcsolat fenntartása

 

Ezt az irományt leginkább saját magam elemzése alapján írom, sokszor követek el hibákat a lányok terén de ezeknek a hibáknak köszönhetem hogy tanulok.

A mostani lánnyal tényleg szeretném komolyan kezelni a dolgot de van pár olyan alap hibám ami már több éve előjön.

Nincs semmi gond, de az tisztán látszik, hogy egy kapcsolat akkor működik igazán jól ha a férfi visszafogja magát és nem próbál nagyon a lány kedvében járni…nevetséges egy helyzet.

Szeretném kiírni magamból pár gondolatomat ami a hibákkal kapcsolatos (jó lesz később elolvasni):

Sokáig nem éreztem semmit sem a lány iránt, kedves voltam vele, hajtottam rá mert érdekelt és most is érdekel… ez nem változott.

Arra a szintre viszont nem szabad eljutni, hogy azt érezd beszélned kell vele, jó lenne vele lenni…vagyis szabad érezni, de csak kis adagokban szabad ezt a tudomására hozni.

Én most kicsit túlzásba estem (legalábbis így érzem), fejben olyan szinten kell rendbe raknom a dolgokat hogy hiányozzon ha nincs velem de ne kedveskedjek neki annyit, csak néha néha….

A lányokat nem szabad elkényeztetni, nekik kell azt érezniük azt a kis bizonytalanságot!

Fontos hogy amikor sms-t váltotok akkor ő legyen az utolsó aki ír, pasi nem ír vissza a sms szál végén. Nem kell kis puszika meg ilyesmi.

 

Én elkövettem ezt a hibát, konkrétan este: 23:30 sms: tartalma puszi!, ő nem írt vissza (és itt a megoldandó hiba) reggel ez engem mocsok módon zavart mert előtört a régi kattogok ezen énem…. FÉRFI vagyok, nem kell visszajelzés az ilyen apróságokra… beszéltem vele, nagyon örült neki (és bár jól esett volna nekem, nem reagált rá mert este már vagy 3szor pusziszkodtunk virtuálisan)….TÖBBET NEM SZABAD HOGY ZAVARJON AZ ILYESMI

 

TEHÁT: cselekedj, de NE VÁRD A VISZONZÁST, szard le, ne is érdekeljen… a nőknek minden ilyesmi jólesik, CSAK LAZÁN.

 

Pénteken indulok Londonba, néha fogok neki dobni egy smst…

Február 18-19-20 Visegrád wellnes with girlfriend :)

Címkék: privát

A bejegyzés trackback címe:

https://lajfizabics.blog.hu/api/trackback/id/tr982614612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szb9 2011.01.28. 23:10:12

bocs de erről ez jutott eszembe:
bash.hu/2856
:D

larina 2011.01.31. 15:24:30

Nekem, mint lánynak (aki Bob névre is hallgat) szintén ez a véleményem.
1. nem kell elvárni semmit a másiktól
2. nem szabad túlságosan nyomulni.
Akár melyik nem képviselője vagy, ez alap.
Van egy barátnőm, aki az összes kapcsolatát (vagyis ami annak indult) ezzel b*szta el... Ne tedd te is.
Jók az ilyen felismerések. :)
süti beállítások módosítása