Lájfizabics

Digitális napló since 2007

Miről írjunk?

Amennyiben a látottakon kivül másról is hallani szeretnél tőlünk, írd meg emailben bátran.
lajfizabics@gmail.com

Lájfizabics

Csatlakozz te is facebook oldalunkhoz!

Rovatok

Miről olvasnál?

összes

In search of...

2011.01.12. - Lük Szólj hozzá!

Nem azért ez a cím mert valami gáz van és húú de kész vagyok..egyszerűen azért kezdtem így mert Miike Snow száma nagyon tetszik, mindenkinek mást jelentenek a zenék, nekem ez a zene a tökéletes motorozós zene.

Eszembe juttatja mennyire jó volt amikor Ausztriában döntögettünk az erdei utakon, a gumim tólta a többiek arcába a köveket a xenon pedig vakította az elöttem haladót (bocs srácok:S). Már kinéztem amúgy a következő gumimat, nem slick lesz az biztos (bár nagyon jól tapad). Maradok a metzeller-nél az bejött nekem, sportec power :)

Kicsit fáj a torkom, de ezt most a lányzótól kaptam el... beteg szegényke, jól megvagyunk és ami nekem nagyon fontos...átment a "találkozás a haverokkal" teszten. Ez fontos szempont, ha itt elhasal valaki az nagyon nem jó...fontosak a barátaim, és ismerek olyan helyzetet ahol a kollektíva nagyon nem szereti a nőszemélyt (neveket nem mondok ;)) cheers mate).

Hamarosan indulok egy ügyfél találkozóra, aztán egy egyeztetés házon belül, holnap pedig egy ártárgyalás.... kezdek már egészen every day suit up day arc lenni...az a baj, hogy kevés az 1 öltöny ilyen célra, viszont most nincs kedvem elcsezni öltönyre 120e-t..... (elnézek az outletbe hátha van ákszion). Pénteken szocializálódon, mostanában kicsit kimaradt az ilyesmi.... suli, barátnő stb... miatt.

Jaaaa és megyünk T T T Tomihoz :D egyre közelebb a dátum, várom már.... felforgatjuk a kis szemét napjait.... MIND THE GAP

Címkék: privát

A bejegyzés trackback címe:

https://lajfizabics.blog.hu/api/trackback/id/tr452578360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása