Lájfizabics

Digitális napló since 2007

Miről írjunk?

Amennyiben a látottakon kivül másról is hallani szeretnél tőlünk, írd meg emailben bátran.
lajfizabics@gmail.com

Lájfizabics

Csatlakozz te is facebook oldalunkhoz!

Rovatok

Miről olvasnál?

összes

céges buli, új csaj

2010.12.12. - Lük 7 komment

Hát az van, hogy volt pénteken egy céges bulcsi ami frankón megint a seggrészegségről szólt.Nem éreztem annyira az erőt az első 5 cuba libreig, ja meg volt jéger is..hopsz..Szóval érdekes volt, néhány kollégám nem tudta annyira visszafogni magát mint amennyire kellett volna, hányás itt, hányás ott mindezt exkluzív környezetben. Én táncolósra ittam magam, valami helpdesket csajszit táncoltattam meg, meg a két HR-es lányt.

A táncikálás után közös képeket akartak csinálni, szóval hagytam magam...készült egy rakás 3as kép. Az egyik lány tetszik nekem, olyan kis aranyos. Van palija, tökéletes célpont...van mit tönkretenni. Jött a céghez egy új lány, hát húúúú nagyon szép... olyan kis visszafogottan aranyos, feleségnek való. Nagyon kis kedves, 3 éve neki is van barátja... de ez nem izgat mostanában :D:D

Szóval ment a bulaj aztán jött a teló két lány haveromtól, hogy ugyan menjek már én is el velük a dokk caféba, volt bennem pia szóval nem volt kérdés... fél 2kor taxiba ültem aztán gogogo. Elég kis dekoratívak a lányok szóval nagyon királyul éreztem magam, sok balfasz csak úgy kamilázott hogy két csajszival nyomjuk a seggrázóst. Benyomtunk 2 pezsgőt aztán hát izé az egyik lányt elkaptam. Nem ellenkezett, szóval onnantól még jobb volt a buli...5kor hagytuk el a helyet. TAXI majd Zoltánlak, nem aludtam semmit...jó a csaj. LÁJK

Holnap találkozunk, majd meglátom mit lehet ebből kihozni.... bye bye

A bejegyzés trackback címe:

https://lajfizabics.blog.hu/api/trackback/id/tr742511223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Betli 2010.12.12. 22:52:16

ezennel megátkozlak :)

Lük 2010.12.13. 08:58:59

kettőnk közül te élsz boldog párkapcsolatban (lol), szóval engem csak ne basztass :)

Alejandro de Tomas 2010.12.14. 00:23:05

miota elment tobb novel voltal mint elotte egesz eletedben....lehet jobb lesz ha hazamegyek...zoltanlak mi...:)

Betli 2010.12.14. 00:31:09

boldog, meg párkapcsolat. :D aha, az :D
Tomas, mi is csak kamillázunk h mivan.. nem vagyunk ehhez hozzászokva "zoltánlak" urától :)

Lük 2010.12.14. 07:18:54

Hat tudjatok en csak megadom a noknek ami hianyzik az eletukbol:)))))) en vagyok a kibaszott megmentojuk....nem, nem drogozom :DDDD tomi jere haza

Betli 2010.12.14. 12:29:49

az a baj kisbarátom, így hogy jól mennek a dolgaid, kicsit nagy lett az arcod.. de ez visszaüt ám. a sorsod úgyis utolér.. :) és hidd el szar lesz a szifilisztől rothadó farkad társaságában tolni a babakocsit.... :D

Lük 2010.12.14. 12:33:25

minek az embernek ellenség ha ilyen jó barátai vannak.....hidrogénribanc :DDD
süti beállítások módosítása