Lájfizabics

Digitális napló since 2007

Miről írjunk?

Amennyiben a látottakon kivül másról is hallani szeretnél tőlünk, írd meg emailben bátran.
lajfizabics@gmail.com

Lájfizabics

Csatlakozz te is facebook oldalunkhoz!

Rovatok

Miről olvasnál?

összes

update

2010.11.12. - Lük Szólj hozzá!

Rég írtam, minden oké van mostanában. Elfelejtettem KZsuzsát, amióta nem járunk össze dugni azóta nyugodt a lelkem (ki hitte volna?). Sokáig azt hittem, hogy külön tudom választani ezt a fizikai dolgot a lelki résztől. Hát a válasz az, hogy: NAGYON NEM. Minden alkalom 1 hét depressziót eredményezett. :) Ez van.

Amióta viszont ezen túl vagyok azóta programokat szervezek, egy héten háromszor járok gyurni és M-es ruhákat veszek. :) Múlt héten a studióban voltam bulizni két kedves lány ismerősömmel, az egyik lányt már rég ismertem a másikat (a barátnőjét) viszont csak most ismertem meg. Helyes csaj, nem olyan mint amilyennek elsőre tűnik (sznod stb stb...) gyorsan át lehet látni a mázon amit magára öltött.

Az viszont nem semmi hogy némelyik faszi mekkora barom tud lenni, N barátnőjét nevezzük G-nek, na ő mesterien tudja vezetni a palikat. Így történt, hogy a studiós bulizásunk ideje alatt 1 ft-ot sem költöttünk hanem ingyen kaptunk 2 pezsgőt attól a baromtól akit G az újjai köré csavart. Nem volt nehéz..csábos nézés, kis táncolás, semmi smár. Én csak pislogtam.

Az én horgomra személy szerint nem akadt senki, de majd máskor. A majdnem gyerek incidens óta kicsit visszavettem az arcomból.

A többiekkel nagyrészt minden rendben, van akit ismét a szerencsétlenség követ, van akinek meg nincs foga de lesz :) Tomi történéseit a kummant blogon olvashatjátok, jönne már haza. Lassan megint megyek edzésre, este pedig mori 1be, holnap a playben leszek szingli buliban. Kíváncsi vagyok hány latexgatyás miniribancnak nincs pénzes 80karátos palija. :) cheers

Rég nem mutattam még, ez a mostani állapot:

 

Címkék: privát

A bejegyzés trackback címe:

https://lajfizabics.blog.hu/api/trackback/id/tr552444352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása