Lájfizabics

Digitális napló since 2007

Miről írjunk?

Amennyiben a látottakon kivül másról is hallani szeretnél tőlünk, írd meg emailben bátran.
lajfizabics@gmail.com

Lájfizabics

Csatlakozz te is facebook oldalunkhoz!

Rovatok

Miről olvasnál?

összes

Ez a csaj durva..

2007.11.28. - siQapu (törölt) 6 komment

Nem akartam ma még egy posztot írni, de miután megláttam ezt a videót hangosan röhögés, földön fetrengés közben rájöttem, hogy muszáj megosztanom veletek. Nem rossz a csaj a videóban. Bár a végére persze már nem láttam a könnyeimtől:)

Ez egy amerikai vetélkedő. Itthon "Okosabb vagy, mint egy 5.-es" néven fut. Aki tud angolul nézheti egyből, aki nem az meg kérjen segítséget, mert megéri:)

Címkék: videó

A bejegyzés trackback címe:

https://lajfizabics.blog.hu/api/trackback/id/tr33245012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lük 2007.11.28. 10:36:57

HUNGRY bazdmeg..........

Betli 2007.11.28. 10:37:10

a videót pont tegnap láttam, én szólni nem ttam utána mert betegre röhögtem magam...
az msnes témához pedig annyit szeretnék hozzáfűzni, h egy ideje gondolkozom én is ezen.. pl annyiszor volt már olyan h "á, nem érek rá, ne találkozzunk", aztán egész este msnen "beszélgettünk" 4 óra msnnél sokkal többet ér fél óra személyes tali. sztem mindenki érzi h miért. Pontosan ezekért igyexem visszafogni magam és kevesebbet seggelni a gép előtt. Azért a l.i.a.b.-ot írjuk tovább:) üdv Geeknek

Alejandro de Tomas 2007.11.28. 12:45:18

Tipikus ostoba újvilágban nevelkedett, hamburger zabáló műkurva.............
Mondjuk én se tudom, mi Alabama állam székhelye.......:)

Daniella 2007.11.28. 17:14:22

na ennél én sokkal durvábbat láttam. szintén Amerika. utcán sétáló embereknek tettek fel különböző kérdéseket. pl: "Hol volt a berlini fal?" válasz: hogy micsoda? gőzöm sincs.. és ehhez hasonlók, megkeresem nektek.. érdemes : S és az a baj, hogy ott tényleg ez van.. elszomorító.

Daniella 2007.11.28. 17:17:43

Na megtaláltam:
www.youtube.com/watch?v=fJuNgBkloFE
tényleg érdemes belenézni... de ne röhögj. nem vicces. : S
süti beállítások módosítása