Lájfizabics

Digitális napló since 2007

Miről írjunk?

Amennyiben a látottakon kivül másról is hallani szeretnél tőlünk, írd meg emailben bátran.
lajfizabics@gmail.com

Lájfizabics

Csatlakozz te is facebook oldalunkhoz!

Rovatok

Miről olvasnál?

összes

megjött az első olvasói hozzászólás. íme:

2007.12.24. - Betli 2 komment

Először is kellemes ünnepeket mindenkinek!!
Elég kacifántos úton jutottam el oda h írjak kicsit arról ami mostanában velem történik
 Akinek ezt most köszönhetem h megoszthatom másokkal életem egy pillanatát Ő tudja mirül beszélek (igen MÁRK te vagy az!!)
Kezdjük az elején:
20 éves lettem idén amivel nincs is semmi probléma DE!!
szakított(am)(tunk ) egy lánnyal akivel majdnem másfél évig voltam együtt
aszem onnantól kezdöödött minden
nem nagyon találtam a helyem sem itthon sem a suliban sem a barátok között
de férfiböl vagyok vagy mi a fasz szooval azért nem haltam bele (nagyon)
akinek volt hasonlooan hosszuu kapcsolata és itt most egy igaz, érzelmeken alapuloo kapcsolatrool beszélek , akkor az meg tud érteni h miröl is van szoo!!
Szooval azért nehéz ezen tuultennie magát az embernek
De ez itt most mellékes is mert sokan mellettem voltak amit ezuuton is köszönök és remélem h egyszer ráászolgálok majd az őszinte barátságukra
Sokszor fordulok az alkohool nyujtotta lehetööségekhez
Nem az az ember vagyok aki bármiféle megoldást vár a hiires italtool de néha könyebb elviselni dolgokat
Nem akarok sok közhelyt egymás után leiirni de ezek nélkül sajnos nem tudom magam kifejezni
Az életem nem mondhatoo tuul egyszerüünek
Végignéztem ahogy a Nővérem és az Anyám öngyilkosságot kisérelt meg
Végignéztem ahogy apám kisétál az életemből
Nem nyavajogni akarok és azzal is tisztában vagyok h van nálam sokkal sanyarubb sorsuu ember de nem szeretem ha megitélnek anélkül h nem ismernek , de hisz ki szereti
Életem poziitiivan akkor vett fordulatot amikor meglátam Őt
Természetesen egy lány az illető akit nem mutatnék be mert ennyi titkom még nekem is lehet
Egy szakiitás után az embernek nem az az elsöö gondolata h rögtön párt keressen magának
Én sem ezt tettem, csak hagytam h történnyen minden
A dolgok ott bonyoloodtak amikor beszéltem vele SOKAT!! Nagyon sokat!! Vásároltam VELE , forraltboroztunk, felhivot éjszaka csak úgy, kedves volt és érdeklődő….
És természetesen van egy barátja is
Eddig nem egy tuul érdekes a dolog és asszem nem is az de amikor az embert sorozatos csaloodások kiisérik elvileg egy meghatároozoonak mondhatoo időszakában akkor elgondolkodik h lehet h vele van a baj??!!
Amikor azt mondják : „nekem barátom van , volt és lesz…” akkor elég szélsööséges dolgok jutnak az embernek az eszébe, velem is így történt
Ez nem csak egy szerelmi bánattól csöbögöö, önsajnáltatoo levél akar lenni hanem egy őszinte vallomás, és röhögjön ki bárki én büszkén vállalom h ezeket a dolgokat ki merem mondani és nem szégyellem mert EZ VAGYOK ÉN!!
A lényeg h naiivan pofára estem MEGINT
Ezentuul csak a percnek élek amit aki ismer vagy megismer annak be is fogom bizonyiitani
Zárásképp :
Így szoolá az ÚR: NŐVEL NE LEGYEN DOLGOD!
Aki ISTENFÉLŐ velem tart!!!
 adamkavoltam

Címkék: tiküldtétek

A bejegyzés trackback címe:

https://lajfizabics.blog.hu/api/trackback/id/tr28274503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lük 2007.12.25. 20:12:49

Mivel nem vagyok annyira a szavak ember csak 2 dolgot mondok,
1 SZILVESZTERKOR ÚGY BEBASZUNK MINT MÉG SOHA, és bódottág lesz.
2 Te vagy az első levél írónk, ez LEGENDÁS lesz.

siQapu (törölt) 2007.12.25. 22:40:19

adamka, legyél fürge.. az mindent megold:)
süti beállítások módosítása