Lájfizabics

Digitális napló since 2007

Miről írjunk?

Amennyiben a látottakon kivül másról is hallani szeretnél tőlünk, írd meg emailben bátran.
lajfizabics@gmail.com

Lájfizabics

Csatlakozz te is facebook oldalunkhoz!

Rovatok

Miről olvasnál?

összes

Piros

2010.04.24. - Lük 5 komment

Lassan ismét visszatérek a motorosok világába. Azt még nem tudom, hogy pénzt mikor kapok a biztosítótól. A vicc az, hogy a biztosítónak már fizetnie kellett volna hiszen a rendőrségi és a biztosítása ügy két külön szálon fut... érdekes. Eddig 200.000 forintnál járok, komplett burkolat, láma, xenon szettet rendeltem meg az auctmarts nevű kínai motoros bolttól. Meglepően egyszerűen alakult első ebayes vásárlásom, thanks to paypal :) A motort ma szétkapták a szervízben, kerül bele egy K&N sportlégszürő is. Teljesítménynövekedés és csökkenő fogyasztást fog produkálni. Munkába nem fogok járni motorral, max pénteken. Francnak sem hiányzik megint valami pity puty.

Siq-val még idén ellátogatunk Ausztriába csapatni kicsit az Alpenstrasse-n :) Kinéztem az új bukómat is...eddig mindig fikáztam az állból nyitható bukókat de a Nolan N103 bejön, jó színekben lehet kapni és minden elvárásomnak megfelel. Ezt is ebayről fogom rendelni, szállítási költséggel 24.000 forinttal olcsóbb mintha itthon venném meg. Szép.

 

 

Címkék: privát

A bejegyzés trackback címe:

https://lajfizabics.blog.hu/api/trackback/id/tr711949106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

siQapu (törölt) 2010.04.28. 11:46:32

Még szerencse, hogy én mondtam neked a Nolan 103-t.. köcsög, koppintós.

csomyy 2010.05.03. 16:30:07

És így mennyi a bukó?

siQapu (törölt) 2010.05.04. 11:39:32

60-65e között van igy ha jól értelmezem. De én nem találtam ilyet a német íííbéjen:)

siQapu (törölt) 2010.05.04. 15:46:57

az nem 24e.. csak 20:) De valszeg az euró váltás miatt még egy kicsit kevesebb:) Nem mintha így nem érné meg, főleg ha a teljes színválaszték elérhető:)
süti beállítások módosítása