Lájfizabics

Digitális napló since 2007

Miről írjunk?

Amennyiben a látottakon kivül másról is hallani szeretnél tőlünk, írd meg emailben bátran.
lajfizabics@gmail.com

Lájfizabics

Csatlakozz te is facebook oldalunkhoz!

Rovatok

Miről olvasnál?

összes

Az új lányról avagy így lettem szerető

2010.11.21. - Lük 3 komment

Kb 3-4 hete lett vége a dolgoknak KZSvel, alkalmi dolgok voltak de az már csak a fizikai okok miatt jött létre. A mostani posztomat terveim szerint rendszeresen fogom updatelni az új lánnyal kapcsolatban. Ez már csak arra is jó lesz, hogy emlékezzek a dolgokra.

KZs arra mindenképpen jó volt, hogy sok dolgot megtanultam a dolgok kezeléséről és hogy a nők mennyire másként reagálnak dolgokra mint ahogy azt mi férfiak gondoljuk. Nem egy olyan eset volt amikor meglepődtem és csak néztem magam elé. Ezekből a hibákból tanulva szeretném az új lányt kezelni.

Vörit múlt hét pénteken ismertem meg, egy régi barátom barátnőjének a barátnője. Beszélgetős, iszogatós találka volt. Érdekes, hogy mennyire lehet érezni két emberem az érdeklődést egymás iránt pedig nem történt semmi csak beszélgettünk. Hejes lány, semmiben sem hasonlít KZS-re (hála az istennek), tetszik nekem. 26 éves, van agya, nem szerencsétlenkedik... még. Azért mondom hogy még mert kitudja mi lesz és hogy.

A találka után szétváltak útjaink de megkerestem iwiwen (csak ott van fennt) és írtam neki. A levelemet gyakorlatilag levelezés követte, éreztettem vele hogy nem csak haverkodni szeretnék vele. Vette a lapot, és hasonló módon válaszolt.

Nem akartam azonnal randira hívni inkább beszerveztem haveromékat is és szerveztem pénteki iszogatást beszélgetést. Mivel tudtam hogy a lány nem sokáig ér rá mert megy valami koncertre ezért elakartam vele menni oda. Mivel kiderült hogy depeche moderól van szó ezért nem erőltettem mégsem annyira a dolgot.  Sör sört tequila pedig tequilát követett (nem volt részegség ettől függetlenül) és úgy döntöttem nem szarakodok rákérdezek hogy merre hány méter. Nem zárkozótt el, elmondta ő is a dolgokat. Azt hittem, hogy hát akkor folytatom a levelezést és elhívom randira.

DE! A csillagok állása vagy talán azért mert kamcsatkában eldölt egy bicikli egyszer csak azt mondta, hogy lemondta azt a bulit ami 3 havonta vagy 1szer. :) Pislogtam magam elé, örültem neki. Leléptünk, haverokat feltettük a buszra és mi meg elmentünk sétálni. Kézfogás, ölelés, csók.. aztán beszélgetés, nagyon csókolás, egymást akarás. Nem számítottunk erre, és arra sem hogy taxit hívtam és egy csodás estét töltöttünk el nálam. Smink nélkül is szép, megnyugodtan. Másnap hazavittem. ÉS most jön az a rész amivel mindig vannak gondjaim. És most hogyan tovább?

Kedden találkozunk (ha minden igaz), tegnap írtam neki pár sort hogy remélem jól van stb.., jött válasz. Ma úgy döntöttem nem keresem, sem email, sem telefon.... holnap felhívom. Nem szeretném ha rámunna, és azt sem hogy az a kis szikra eltűnjön ami picit elkezdett izzani. Szóval holnap hívom, kedden tali, remélem jól alakulnak majd a dolgok. Van egy negatív infó is, elmondása szerint  van palija de nagyon nem okés a dolog(valami buddhista vagy mi), nincs magyarországon. Úgy döntöttem ezt a témát nem igazán akarom hallani, kedden azért tapogatózni szeretnék... meglátjuk.

2010 11 22 update

Annyiban változtak a dolgok, hogy a keddi találka mára változott. Ez az expali téma egy érdekes dolog lesz, holnap jön haza a csávó. Pfff, hát nem tudom mi lesz ma de hülyeségbe nem akarok belevágni...megpróbálok mindent megbeszélni vele. Reggel 8:30kor már kaptam tőle levelet, hogy telt a hétvégém maradék része stb stb... jó lenne ha minden a helyére kerülne...Az biztos, hogy ilyen szenvedős szarakodásba nem fogok belemenni, még akkor sem ha ezzel kihagyok pár dugást...

Részlet a mai levelezésből: "Örülök, hogy akkor egyikünk sem bánt meg semmit, remélem azért nem csak azért kellenék, hogy ne aludj egyedül :):):) Rendben, megbeszélünk mindent." "Az már az én saját dolgom, hogy lassabb vagyok a kelleténél, és nehezen dolgozom fel racionalitásommal a történteket. 
Na de nem írok annyit, mert lelövöm az esti poénokat :)"

Update ma este:

És IGEN, megvan a csattanó. A lány 1,5 éve él a párjával közös albiban, sok időt belefeccolt már ebbe és nem hagyná ott a formát, de ha én is helyre tudom rakni a fejemben a dolgokat akkor összejárhatunk szexelni, rajtam múlik. A csávók nagy része biztos tökre örül egy ilyen dolognak de én valahogy nem.......azért ez elég kemény szerintem. Kezdek kiábrándulni a nőkből basszus. De értitek, egy hót normálisan tűnő 26 éves érett nőről van szó.... áhh, na mindegy. Kicsit most megint elmentem a kedvem a dolgoktól, én többet szerettem volna ebből kihozni. :S:S azt viszont értékelem hogy tök korrektűl viselkedik velem, nem akar megbántani. A srácot nem irigylem az fix.. OVER AND OUT

Azt tudtátok amúgy, hogy mikor kell megkérni egy nő kezét?

Ha elfárad a szája :D:D:D

Amúgy végülis megtaláltam egy piaci RÉST, akivel iq nélkül elüthetem az időt. Nem kér virágot, még csak lelkizni sem kell vele. Igazából amíg ninsc más addig ez is megfelelő.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lajfizabics.blog.hu/api/trackback/id/tr952463484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

larina 2010.11.22. 14:42:16

Like. Legalábbis reméljük ;)

Alejandro de Tomas 2010.11.22. 23:35:46

Nem baj Hofikam, csak nezek jobbra balra miket muvelsz te itt a nokkel Casanova...nagyon helyes, hogy nem mentel bele, szegeny srac...van annyi szabad madar, csak ne lenne annyi csibe...:)

Betli 2010.11.25. 18:37:50

inkább fóka legyen több mint eszkimó.. egyébként mindig sírás a vége, nemtom mit vártál.. :)
süti beállítások módosítása