Lájfizabics

Digitális napló since 2007

Miről írjunk?

Amennyiben a látottakon kivül másról is hallani szeretnél tőlünk, írd meg emailben bátran.
lajfizabics@gmail.com

Lájfizabics

Csatlakozz te is facebook oldalunkhoz!

Rovatok

Miről olvasnál?

összes

Bulcsi ajánló - Sziget Klub

2010.05.01. - Lük 2 komment

Tegnap este kicsit ferdére sikerült, najó nem kicsit. Az egész úgy volt, hogy ellátogattunk az Árpád gimi szalagavatójára aztán amire onnan elindultam már teleportal mentem egészen a mori 2ig. Ez egy betervezett kitérő volt, de örömmel tapasztaltam hogy az a hely még mindig SZAR nagybetűvel. Nem maradtam sokat, aztán go back to margitsziget ahol tovább iszogattunk majd betértünk a Sziget Klub nevű helyre (www.szigetklubterasz.hu/) a zene nekem és stáb többi tagjának is bejött. Ismert RNB nóták és régebbi számok keverékeit játszotta a dj. Jól kevert, viszont sajnos elég kevesen voltak. A hangulat rendben volt, az árakat a honlapon tudjátok csekkolni. Visszatérek még ide, csak minden értékemet otthon hagyom :(

Zlaty: 500 huf / korsó (ez szempont) :)

Azért persze ez az este sem telt szopás nélkül, lenyúlták az oakley napszemcsimet ami ráraktam a pulcsimra. Annyira táncoltunk h félő volt h elrepül...rábasztam. Ismét tanulópénz :S nem oké. Csajokról azért nem írok mert kevesen voltak, és nem alkottunk semmit. Na megyek józandodni mert kicsit róka érzésem van a monitortól.

Címkék: ajánló buli

A bejegyzés trackback címe:

https://lajfizabics.blog.hu/api/trackback/id/tr891966482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

siQapu (törölt) 2010.05.01. 14:23:55

nem szalagavató volt az, hanem ballagás:) látom tisztában vagy a dolgokkal:)

Alejandro de Tomas 2010.05.01. 18:27:41

Jó páré volt, szerencsére nem voltak sokan, lehetett tombolni, jó ez a hely, nem kellenek a heringek, persze van szarka is, azok meg mindenhol vannak, azt leszámítva korrekt...8pontos
süti beállítások módosítása