Lájfizabics

Digitális napló since 2007

Miről írjunk?

Amennyiben a látottakon kivül másról is hallani szeretnél tőlünk, írd meg emailben bátran.
lajfizabics@gmail.com

Lájfizabics

Csatlakozz te is facebook oldalunkhoz!

Rovatok

Miről olvasnál?

összes

Kindergárten

2010.10.23. - Lük 1 komment

Az van, hogy VÉDEKEZZETEK ha eksön van.....a múlt hetemet közel sem tudnám a béke szigeteként aprosztofálni. Írtam arról lányról akivel 4szer szakítottunk bla bla bla.... retardált de ez most mindegy, én is az vagyok. Egy kellemes szerda reggelen (miután kb összevesztünk, megint) egy kellemes email fogadott : "Nem tudod véletlenül mikor volt meg utoljára?"

Elfehéredés, föld megnyilás a talpam alatt érzés stbstb....  Ott járunk, hogy kimaradt egy havidolog és mivel nem volt protection ezért gondolhatjátok hogy beszartam....... melóhelyről elrohanás, gyorsteszt vétel, csajhoz rohanás.... ez a barom meg hogy reagál??? Felhúzta magát... én mondtam neki h ez nem vicc, csinálja meg a tesztet. NEGATÍV lett, ettől függetlenül nem érzem jól magam, már csak a hozzáállása miatt sem. Azért kapja fel a vizet mert felajánlom h minél gyorsabban menjünk el dokihoz stb stb.. erre azt írja nekem hogy BETEG VAGYOK... ez teljesen hülye.

Tanultam az esetből és remélhetőleg probléma sem lesz, de ahogy reagált sok mindent elárul pl azt. hogy: EGY HÜLYEBAROMPICSA..............

A bejegyzés trackback címe:

https://lajfizabics.blog.hu/api/trackback/id/tr32393316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása